reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Petra Vykopalova

Petra Vykopalova

Bloger 
  • Počet článkov:  6
  •  | 
  • Páči sa:  0x

studentka ktora zacina tusit co je skutocny svet:) Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

reklama

Súkromné

Nezamestnanosť po slovensky

Petra Vykopalova

Nezamestnanosť po slovensky

Tak a je to tu, vychádzam von, mám slzy v očiach a zmiešané pocity. Čo sa stalo vlastne? Pýtam sa. V ušiach mi znejú slova, vedúci si vybral vás, dnes končíte, v tomto momente, poobede si príďte pre výpoveď. Stojím pred obchodom, kde som ešte pred dvomi minútami pracovala. Ani neviem ako som vyletela von.

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 85
Fatálny osud

Petra Vykopalova

Fatálny osud

Osudovosť. Zobrazovaná v mnohých umeleckých dielach, hudbe alebo i v postavičkách ktoré zmenili svet. Lichôtka: ste femme fattale ( osudová žena), no nie je to príjemné? A čo tak nechajme sa unášať osudom ( alebo preložene : nebudem nič robiť iba sa pozerať ako môj život ide dolu vodou). Osud sveta alebo náhoda? Viem také blbosti na zamýšľanie, to je skôr pre tých, ktorý ten svoj život majú už presne vymyslený a nahodený do počítača, len sa čudujú sem tam nejakým výkyvom.

  • 6. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 10
Najlepšia komédia

Petra Vykopalova

Najlepšia komédia

Raz keď som stála na autobusovej stanici, čakajúc dve hodiny na autobus domov ma napadlo, aký by bol svet, keby ľudia hovorili len pravdu. Prvé čo ma samozrejme napadlo bola politika a naši milí pravdovravní poslanci, premiéri a ministri. Pomaly by vychádzali z áut a chodili by sa zapisovať do parlamentu, že prišli. Otázka: príde aj pán predseda? Odpoveď: niéé , bláznite? Ani ja by som tu teraz nebol, keby som dokázal vymyslieť nejakú blbosť,  ktorú by ste mi zožrali...

  • 5. aug 2009
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 0x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu